capcom

Cando me falan de Capcom a miña mente aínda asocia directamente á época de PS2, cando falar desta desenvolvedora era falar de calidad, mais dende aquelas moitas cousas cambiaron, e xa van aló dúas xeracións.

Moitos erros, moitos xogos de calidade baixa…e Capcom sabe moi ben destes tropezos.

O productor de Dead Rising 3 falou deste tema:

Capcom tropezou, mais está aprendendo. E tratamos sen dúbida de facer un contido de calidade. Polo menos podo asegurar que Capcom sempre valorou a calidade. Unha mensaxe que non sempre pode parecer obvio, pero sen dúbida, dende o interior, garantizo que as nosas decisións baséanse en conseguir o mellor contido posíbel.

Se nos fixamos na súa traxectoria durante os últimos anos, houbo algúns éxitos, mais tamén erros, e un montón de leccións por aprender. A xente está escoitando e aprendendo, e penso que veredes os resultados nun par de anos.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario