masahiro-sakurai

Masahiro Sukarai, creador de títulos como Kid Ícarus ou Super Smash Bros, amosou hoxe a súa preocupación polas cantidades inxentes de remakes e explotación de franquicia que existe no mundo dos videoxogos.

Hai unha industria que se volque tanto en reusar e reusar os antigos títulos como a do videoxogo?

Comparado con outros medios como o cine, a animación, a literatura e os cómics, a explotación de franquicias e a cantidade de remakes non está a niveis naturais.

E rematou aclarando:

Os bos xogos atraen aos fans, e se tes fans tes unha vantaxe. Tes que tratar de empregar iso para facer un videoxogo máis grande, mais iso non significa que estea ben renunciar á innovación.

Os xogos populares e ben feitos merecen loubanza, mais os títulos que teñen algún tipo de elemento creativo tamén necesitan ser loubados.

Fai tempo que non escoito palabras tan certas. Non sobra ningunha das letras que mencionou.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario