watch-dogs

Dominic Guay, director do esperado xogo, Watch Dogs, afirmou que o título poderase superar case na súa totalidade sen disparar a ninguén:

É algo que deberá decidir o xogador.

Sobre o 95% das misións pódense completar con sixilo, ou polo menos saír fuxindo ou realizar unha persecución sen ter que apretar o gatillo.
A idea é que o xogador teña o suficiente poder de decisión como para actuar según lle veña en gana, sen limitar a súa liberdade de movemento.

Para rematar o directivo aclara:

Hai unha cantidade moi limitada de misións nas que se obriga a matar xente.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario