heavy-rain
Segundo as verbas do co-presidente de Quantic Dream, Guillaume de Fondaumiere, no festival Digital Dragons en Polonia, o videoxogo de 2011, Heavy Rain, ingresou nas arcas de Sony 100 millóns de dólares, defendendo así os videoxogos experimentais.

Estes proxectos foron e son rendibles, ata certo punto.”
“Dareiche un exemplo que coñezo: Heavy Rain. Digamos que crear «Heavy Rain» costou 22 millóns de dólares. Coas campañas de márketing, quizáis 30 millóns. Se lle sumamos a distribución, 40 millóns. Sony ingresou 100 millóns con este xogo, así que é moi rendible. É o tipo de marxe de beneficios que toda empresa quere para calquer videoxogo.”

A súa compañía lanzará en xuño Beyond: Two Souls, exclusivamente para PlayStation 3. O estudio tamén está a traballar nun videoxogo para as videoconsolas de nova xeración cun motor totalmente novo, como se puido ver na “presentación” da PlayStation 4.

Sobre o autor:

@NetOverflow | Ver as entradas publicadas por NetOverflow »

«A miña primeira consola propia foi unha das míticas compatibles coa NES que traían un feixe de xogos dentro. Máis tarde adquirín unha SNES coa que botei moitas horas diante da televisión, ata que me pasei ó mundo do PC, onde descubrin un mundo novo. Actualmente ando entre os xogos de PC e os de XBOX 360, aínda que de cando en cando, conecto a SNES para volver desfrutar cos seus grandes xogos.»

1 Comentario a “«Heavy Rain» recadou máis de 100 millóns de dólares”

  1. Moucho Branco di:

    Merecidísimo éxito dun xogo fresco, adulto, inmersivo e orixinal, que a diferencia do 90% do que nos chega dos grandes estudos non está fabricado en paralelo aos títulos da competencia nin ten medo a innovar.

Deixar un comentaio a Moucho Branco