2231753-image_unreal_engine_4_19497_2539_0022

 Se hai pouco era DICE a que excluía a consola de Nintendo da posibilidade de recibir software correndo sobre o novo motor gráfico Frostbite, agora foi Mark Rein, cofundador de EPIC, quen negou de xeito taxante a posibilidade de que a nova máquina de Nintendo soportase Unreal Engine 4.

 Ao ser preguntado publicamente por este asunto en conferencia, a resposta de Rain foi unha gargallada que contaxiou aos asistentes ao acto. Porén, o directivo de EPIC intentou matizar inmediatamente o explícito da súa reacción, desculpándose e aclarando que Wii U poderá sen embargo tirar moito partido do potencial de Unreal Engine 3.

 Mark Rein intentou posteriormente suavizar mais a súa resposta apostando pola vixencia do actual UE3, que “non desaparecerá por culpa do Unreal Engine 4”, e co que Wii U recibirá “xogos sorprendentes”.

Sobre o autor:

@Moucho Branco | Ver as entradas publicadas por Moucho Branco »

«Houbo dous comezos entre os videoxogos e mais eu. O primeiro remóntase a mediados-finais dos 80 e a un Amstrad, un monitor monocromo, e unhas cintas que tardaban o tempo xusto en cargar os xogos para facer a modiño un bocadillo de nocilla. Eran os tempos das quests deseperadas por moedas de 5 pesos co fin de rebentar algún arcade. Logo chegou a NES e a primeira era das consolas, que deixaría momentos gloriosos nos 8 e 16 bits. O segundo comezo foi coa era das tres dimensións e a chegada ás casas dos 32 bits. Foi entón cando comprendín que ao madurar non esquecería os videoxogos, senón que terían o bonito detalle de madurar comigo. E até hoxe seguimos madurando xuntos, (van gañando eles).»

Deixar un comentario