simcity
Segundo comentou un usuario na páxina NeoGAF, investigando algúns arquivos do novo SimCity, descubríu unha liña do código que forza ao xogo a pecharse se o usuario está máis de 20 minutos sen conexión. Comentando esa liña de código permite que o usuario siga xogando sen ter que estar conectado aos servidores de Electronic Arts. A única pega disto é que, polo de agora, non se poden gardar as partidas ao non estar conectado ao servidor.

Este descubrimento ven a continuar coa enorme polémica creada polos fallos de conexión dos servidores aos que están obrigados a conectarse os xogadores para poder xogar ao videoxogo, como xa vos comentamos anteriormente

Mentres dende Maxis (creadora do videoxogo e propiedade de EA), seguen a excusarse en que o novo SimCity é un MMO debido, segundo eles, á demanda de moitos usuarios aos que lles gustaría poder xogar e comerciar con outras cidades doutros usuarios.

Os detractores (que non son poucos…) afirman que o «sempre en liña» é un DRM disfrazado e pretende controlar aos usuarios, dende a compañía afirman que é básico para o atractivo do videoxogo.

Sobre o autor:

@NetOverflow | Ver as entradas publicadas por NetOverflow »

«A miña primeira consola propia foi unha das míticas compatibles coa NES que traían un feixe de xogos dentro. Máis tarde adquirín unha SNES coa que botei moitas horas diante da televisión, ata que me pasei ó mundo do PC, onde descubrin un mundo novo. Actualmente ando entre os xogos de PC e os de XBOX 360, aínda que de cando en cando, conecto a SNES para volver desfrutar cos seus grandes xogos.»

Deixar un comentario