Cada vez falta menos para que a última entrega de Tomb Raider aterre no mercado. E sendo multiplataforma, e tendo mellor pinta que ningún outro título da saga, moitas persoas preguntáronse por que non chegará á Wii U, sabendo que ten potencial suficiente.

“O que fixemos é traballar nas outras tres versións para que sexan exactamente iguais e ofrezan exactamente a mesma experiencia, ofrecendo o mellor de cada plataforma. Porén un sistema como a Wii U sempre che pide que fagas algunha cousa baseada na súa interface tan única. É algo que como xogador adoro, mais tamén algo que non queres facer a medias como desenvolvedor.”

Dynamics sempre foi moi coherente creando este Tomb Raider, e desde sempre dixo que as diferenzas entre as distintas versións serían ínfimas. Por tanto, a decisión paréceme moi acertada, xa que para facer algo rápido e mal, mellor non facer nada.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario