Sempre que sae algún título para varias plataformas aparecen as odiosas comparacións. Que se unha se ve mellor, que se na outra vai máis lento, que se tumba, que se dálle.

Pois Andy Wilson, director do Bodycount, deixou ben claro que as versións para Xbox 360 e PS3 serán absolutamente idénticas, descartando calquera tipo de descarga exclusiva.

Como saberedes (e se non xa volo digo eu), o Bodycount é dos creadores do Black. Por tanto penso que podemos ter un xogo de moita calidade. Será tan frenético como o Black? Frenetismo e rapidez non sei, mais que vai manter o nivel de destrución de escenarios parece obvio. Salvo unha diferenza, que o xogo non está feito para botar todo abaixo, se non para darche cobertura á medida que destrúas, obrigándote así a cambiar de estratexia continuamente.

Para min é un xogo que teño non meu punto de mira (sairá o 2 de setembro) e penso que se es fan dos FPS tamén deberías darlle unha oportunidade. Ou non, dependendo do teu escepticismo.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario