Un cuarto de hora no Limbo

Por: Luns, 19 de Xullo de 2010

Limbo é un desos títulos que chama a atención dende o primeiro momento que o visualizas, ben sexa polo seu peculiar aspecto gráfico, que mestura e xoga co negro e coas súas sombras e siluetas, como polo seu desenrolo plataformeiro pero con mortes bastantes duras para un título destas características.

Pero o apartado técnico non recae soamente na gráfica, xa que Limbo fai un uso da física dos obxectos que xa lle gustaría ter á maioría dos xogos que saen o mercado.

Así, atopámonos cun título old-school, tan da vella escola que para avanzar usaremos a táctica de ensaio erro, ensaio erro… Isto quizáis bote para atrás a máis de un, pero se recordamos un chisco, cantos títulos de antaño usaban este método?,cantos nos facían memorizar case cada paso que daba o protagonista?, pois moitos, de aí que aínda perduren na nosa mente.

Acontecerá o mesmo con Limbo?

Botádelle unha ollada a este título que sairá en exclusiva na Xbox Live, aínda que se vende o que parece que vai vender, non me sorprendería en absoluto que saíse na PSN e ata en Steam.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario