Análise de Mass Effect 2

Por: Xoves, 25 de Marzo de 2010

mass effect 2

Bioware xa demostrou en máis dunha ocasión que lle gusta facer as cousas ben, e despois de deixarnos a todos entusiasmados con Mass Effect, volve coller este fantástico mundo e continúa a súa andada con esta segunda entrega, e como xa se presumía desde que rematas o primeiro xogo, a calidade é abrumadora.

Comezarei falando da súa historia, piar básico da primeira entrega,na cal nos volveremos a meter na pel do comandante Shepard, pero o contrario que pasabano primeiro Mass Effect,no cal acontecía unha aventura completa, aquí parece ser máis unha ponte para continuala na terceira entrega, que unha historia con principio fin e desenlace. Aínda que a historia é peor que o seu antecesor, non deixa de presentarnos novos personaxes, novas criaturas e algunha sorpresiña por aí, pero como xa dixen, supoño que estarán preparando un final á altura no cerre da triloxía, polo que non contedes con atopar unha gran historia épica.

mass effect 2 2

Como é normal, o desenrolo volve a ser idéntico ( ou moi parecido o primeiro título ), é decir, percorreremos variedade de escenarios falando con todo tipo de criaturas que nos encomendarán misións, axudas…e volvemos a poder elexir entre ser un tipo pacífico, buscando o ben, ou un cabronazo que só se preocupa por sí mesmo. Atención, que cada decisión que tomemos estará reflexada na terceira entrega, así que moito ollo co que facemos co noso personaxe. As misións son impresionantes e manteñen un fío argumental constante ao longo da historia principal. Un exemplo, nesta segunda entrega, básicamente teremos que buscar a xente para a nosa tripulación ( non é spoiler tranquilos, que xa cho din nos primeiros minutos de xogo ), o cal non será algo que consigas nun día, e resolver uns pequenos….problemas. Todo isto deixando paso o título que cerrará á triloxía, para que resolva todo este caos estelar. Que ganas de ver como remata a historia.Como xa dixen, as misións son moi divertidas e espectaculares, isto é sobre todo pola diminución de características rolísticas. Agora é todo moito máis directo, sobre todo nos combates, ademáis todas as melloras lévanse a cabo dentro da nabe, olvidádevos de ter que andar racionando o sitio do inventario, nin de preocuparse especialmente polo aumento de nivel dos personaxes, xa que simplemente poderás mellorar entre cinco e seis características dos personaxes.

Esta simplicidade pode non gustar aos máis hardcore, e teño que engadir que o primeiro tiña máis profundidade neste aspecto, e o simple feito de ter que estar atento a cada punto de nivel, cada arma que atopabas que podía ser mellor ou non, etc, etc, facía de Mass Effect algo memorábel. Neste, céntrase moito máis na acción directa, e neste aspecto tamén sorprende, con batallas fluídas e rápidas, grazas ao uso de poderes con armas. É unha verdadeira marabilla de videoxogo neste aspecto, facendo unha mestura de exploración e combate espectacular.

mass effect 2 3

Pero hai algo que non me gustou absolutamente nada,algo que non se debía perdonar pero que grazas á calidade global do título, a maioría pasa por alto, e non é outra cousa que a exploración de planetas. Os que xogastes a Mass Effect 1, recordaredes que para investigar os planetas montabámonos enriba dun vehículo e buscabamos novas misións, minerais, artefactos….que hai que recoñecer que o deseño dos planetas e edificios era moi similar, pero asegúrovos que moito mellor que a solución que fixeron.Non se lle ocurríu a Bioware outra solución, que eliminar estas fases. Agora, desde a propia nave analizamos e escaneamos todos os planetas nun absurdo, inútil , merdento e lento minixogo que nos fará perder algunhas horas de aburrimento.E só poderemos baixar nuns poucos, moi poucos. Por qué fixeron isto?, como sempre se di, foi peor o remedio que a enfermidade.

ía falar sobre o apartado gráfico pero creo que sobra, creo que todos sabemos que é SUBLIME, en todos os aspectos, da gusto coller o pad e controlar a un personaxe nun mundo tan ben recreado. Pero ollo, non contedes que vos sorprenda tanto como o primeiro, que rallan a un nivel moi igual, quizáis este un pouco mellor, pero nada verdadeiramente sorprendente, pero non abonda con que sexa da calidade do primeiro?.

mass effecet 2 4

E aquí reengancho outro tema polémico e que a mín me chama bastante a atención, a duración. Sobra mirar en páxinas especializadas para leer que ten unha lonxeva duración, moitísimas horas de xogo, e outras semimentiras polo estilo. Vamos haber, é un xogo de rol, e pasaremos a maior tempo falando con personaxes, pero se lle sacamos estos diálogos e nos centramos simplemente no que xogamos realmente, é tan longo como parece, a mín paréceme que non. Eu fixen a inmensa maioría de misións secundarias ( creo que me quedou algún planeta por explorar, pero é que me aburre o minixogo ese moitísimo ), e non chego ás trinta horas creo recordar. Se lle restamos as horas que pasamos falando, e que haberá xente que se adique simplemente a facer as misións principais, o xogo non é tan longo. Pero esta sensación de pouca duración xa me pasou co anterior Mass Effect e co Fallout 3 así que penso que é un recurso utilizado a miúdo. Non estaría mellor que aumentasen estas horas, porque sexamos honestos, Mass Effect 2 é un auténtico xogazo, e a quen lle guste un mínimo non o vai soltar ata rematalo, porque non aburre ( quitando a trapallada de analizar planetas que desespera a calquera ). Por qué non plasmar máis horas de xogo, que por moito que nos queiran enganar, non son tantas……

En deinitiva, un xogo que tes que xogar si ou si, tanto se che gusta o rol, como se che gusta a acción, porque é unha verdadeira gozada chegar ao final deste título, asegúrovolo. Iso sí, aqueles que non lle guste ler diálogos, que se aparte o máis lonxe posíbel, porque esta aventura vai surtida, pero claro, para narrar unha historia destas magnitudes fai falta unha boa narración.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

1 Comentario a “Análise de Mass Effect 2”

  1. […] é o responsábel das dúas entregas de Mass Effect por iso cando escoitei que estaba inmerso nun novo proxecto, aparentemente un shooter, xa me […]

Deixar un comentario