Análise de Dark Sector

Por: Mércores, 16 de Setembro de 2009

dark sector 0 Desde sempre quixen probar este xogo, ben sexa porque comparaban a súa xogabilidade co do Gears of War, ou porque as imaxes que amosaban paracíanme boas de verdade. Anos despois, consigo dito título e a miña valoración, a continuación.

dark sector 1

O argumento non é do máis orixinal, é máis, volve incidir de forma clara nos tópicos das mutacións, é dicir, un virus pode contaminar toda a humanidade convertíndonos en mostros por culpa dun desequilibrado mental. Nós sufrimos ese contacto do virus e mutamos, sen embargo, a mutación non é total, e o único cambio no noso organismo é no brazo dereito, o cal é substituído por unha especie de “boomerang” que poderemos lanzar aos inimigos. Por suposto, teremos que parar esta pandemia mundial e reventarlle a cabeza capturar ao tolo que pretende cambiar todo o planeta.

dark sector 2

O control colle pinceladas do Gears of War, por exemplo no de cubrirse con só premer un botón, correr mantendo pulsado un dos outros botóns e disparar en terceira persoa mentras a cámara está enriba do ombreiro ( para darlle máis espectáculo ). Son similitudes claras co impresionante xogo de Epic Games, pero ata aquí os seus parecidos, o resto a inferioridade de Dark Sector é total. Non hai que pensar moito para percatarse de que o principal aliciente do título é o control do “boomerang”. Con este avanzaremos escenarios cheos de inimigos ( ben sexan humanos ou mutados ), lanzándollo continuamente e usando ao mesmo tempo unha das armas que nos permite o xogo. O noso “boomerang” poderémolo convinar con elementos como lume, xeo ou electricidade, dándolle así máis variedade no desenrolo e obrigándonos a buscar ditos elementos para abrir determinadas portas ou eliminar grandes inimigos de forma máis doada. Ademáis, a medida que resolvemos misións e avanzamos na trama, imos conseguindo habilidades exclusivas do noso protagonista como un escudo ou invisibilidade.

dark sector 3

Polo demáis é todo bastante similar, avanzar e avanzar eliminando todo o que se move, con pequenos momentos no que poderemos manexar un robot ( aínda que se queda só nunha simple curiosidade ). O mellor de todo son os monstros finais, máis que nada polo seu deseño e espectaculariedad, porque a dificultade non é nada abrumadora ( igual pasa no resto do xogo ).

Pero Dark Sector conta cunha multitude de erros que reducen de forma clara a calidade do xogo. A intelixencia artificial dos inimigos é demasiado limitada, tanto, que poderedes estar detrás deles disparándolle e non se inmutarán. No apartado técnico temos que mencionar que loce uns efectos de luz moi bos pero combinado cunhas texturas demasiado lisas fan que o resultado final sexa “normalecho”. E nas secuencias de vídeo sufrimos unha degradación gráfica clara, como sucede en moitos xogos desta xeración, as secuencias son inferiores ao resto do videoxogo, algo que non se debería consentir.

A verdade, pensei que o título ía ser máis divertido, pero a monotonía das misións reduce as ganas de avanzar. Un xogo que non destaca en ningún apartado. Será polos anos que ten?

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario