Análise de Tenchu : Shadow Assassins

Por: Luns, 22 de Xuño de 2009

shadoe assassins

Hei de recoñecer que despois de catar a anterior entrega de Tenchu na portábel de Sony, non comecei con moitas ilusións, aínda que me conformo, polo menos Shadow Assassins, déixase xogar.

Neste novo capítulo de Tenchu alternaremos o control entre o ninja de cabelo branco e unha femia ninja ( xa vista en amteriores xogos ). Os dóus terán as mesmas habilidades, polo que só influirá esta cambio de personaxes no argumento.

tenchu 

Supoño que a estas alturas non é preciso aclarar que estamos ante un xogo de infiltración ninja, no que deberemos pasar todo tipo de escenarios sen que ninguén nos vexa, e para saír victorioso, teremos que escondernos nas sombras, subirnos a tellados, arrastrarnos por debaixo de asentos… e todo unha serie de movementos que non supón ningún reto para unha ninja. Ata aquí parece que a misión é demasiado sinxela, pois ben, a medida que avencemos na historia, os escenarios iranse complicando e teremos que botar man dos nosos gadgets, polo que teremos que crear as nosas propias sombras, ben sexa soplando ( aínda que isto supón expoñerte á luz ) ou apagándoas desde lonxe cun utesilio que teremos. Tamén poderemos empregar unha cana de pescar ( para roubar obxectos lonxanos ), por suposto espadas ( para romper pechaduras ) e incluso un gato, no cal adoptaremos a súa visión e poderemos avanzar con el para saber o que nos atoparemos máis adiante. Como vedes a cantidade de elementos que podemos empregar é bastante variado, e para máis facilidade os protagonistas teñen unha visión especial, na cal nos mostra os lugares de sombra, elementos importantes, etc.

Pero como ben estaredes supoñendo, haberá momentos na que fallaremos , e verémonos obrigados a loitar. Teño que aclarar que para entrar en modo combate teremos que ter non noso poder unha espada e se carecemos dela, o inimigo mataranos sen máis complicación.Se temos a sorte de contar cunha destas armas brancas, e nos detectan, entraremos en modo batalla, na cal a cámara situarase en primeira persoa, e teremos que mover o pad analóxico na direción que nos manden para defendernos dos ataques inimigos, e se o conseguimos , seremos nós que infrinxamos dano ao contrincante a base de sablazos.

pelexa tenchu

Pero non podo marchar sen falar dos puntos negros do título. O primeiro, como mencionei anteriormente, é a perda dos gadgets cada vez que os usamos, porque podo entender que perdas unha estrela ninja cada vez que a utilices, pero non podo entender que as espadas sexa de usar e tirar, e non vexo lóxico que só teñan unha utilización de cada vez. Moitas mortes causará ao protagonista este feito, por non ter con qué defenderse.

Outro dos lastres que arrastra este Tenchu é o seu ( demasiado ) sinxelo control. O movemento é decente, pero o problema é cando chegamos a algunha acción como saltar , esconderse,atacar por detrás , etc… xa que todo, e volvo repetir, absolutamente todo se leva a cabo premendo un botón. Ao mellor, para os que se están iniciando agradecen este feito, pero honestamente, cando pasas da terceira fase, xa todo perde gran parte do mérito.

Aínda así, e conscientes de que non é ningunha obra de arte, déixase xogar bastante ben, cun notábel apartado gráfico ( aínda que sempre coa mesma ambientación ) e gran cantidade de situcións como infiltrarse viaxando debaixo dun carro, respirar debaixo da auga cunha das nosas ferramentas, envelenar a obxectivos, etc.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario