Crackdownnnn

Dave Jones, un dos máximos responsabeis de RealTime Worlds, expresou a súa opinión con respecto ao cambio de mans no desenrolo de Crackdown 2, que pasa a ser ao debutantes Ruffian Games.

“Foi un deses momentos desagradábeis. En termos de franquicia, como todo o que creei, sempre estamos entusiasmados por vela conseguir grandes cousas”, comentou Jones. “Sen embargo isto é como un bache na carretera… ¿Non había forma de que o desenrolaran algún dos estudos que cerrou Microsoft?”
“Estou molesto con Microsoft porque llo encargasen a outro estudo, pero de vivir estas cousas aprendes”.

Pois como xogador moi insatisfeito da primeira parte, non me desagrada nin o máis mínimo que se poña ao volante do proxecto outro estudo. Coa ilusión de que aproveiten o cambio para facerlle un lavado de cara ( mellor unha ducha completa) ao xogo. Polo menos que intenten que o xogador se integre na aventura, que eliminen a monotonía do anterior ( gustaríame ver maior calidade e variedade nas misións), unha historia máis elavorada…. e todas estas cousas que carecía o primeiro Crackdown.

O certo e que non me dou enganado a mín mesmo, e supoño que aproveitarán o tirón do título anterior para crear un calco idéntico, con todas as súas escasas virtudes e con toda a colección de carencias.

É unha pena.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario