chove forte

Quantic Dream, segue no que considera o proxecto máis ambicioso dos últimos tempos: Heavy Rain.Se xogastes o Fahrenheit saberedes en qué nocións se moven os seus creadores, e aínda que a crítica considera o xogo como unha aventura gráfica, os desenroladores seguen asegurandoque están reinventando o xénero.

Pero non todo van ser boas novas, xa que as últimas declaracións supuxeron un baño de auga conxelada, para os que esperaban esta aventura con tanta forza:

“Se o xogador  é un xogador casual poderá rematar o xogo en lapso de tempo bastante curto, 4 horas. Pero si o xogador é Hardcore a trama do juego pode chegar a extenderse ata as 12 horas”

E preguntarédesvos, 12 horas non é unha duración demasiado escasa para unha aventura gráfica?,e eu respondo,si, pero máis curta se fai se o xogas ao tolo e “pa diante”.Parece que fan unha competición de quen crea o xogo máis curto, e si este se pode pasar en catro horas,andará aproximadamente como o Mirror´s Edge, aínda que a escaseza de duración aínda ninguén lle gana ao Wanted.

Eles poñerán a escusa de que é un xogo totalmente rexogábel, de que poderás escoller entre catro personaxes, que a historia se basea en eleccións morais e que cada vez que o xogues será diferente ( vai risa).

Con todo isto non podo evitar ter unhas ganas inmensas de catar este proxecto, aínda que haberá que esperar bastante para poder insertar o disco na consola.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

2 Comentarios a “Heavy Rain,4 horas de xogo para os casual gamers, e 12 para os harcore”

  1. O pastor eléctrico di:

    Eu gostei bastante de Fharenheit, a proposta era diferente e atractiva. Aínda así, non colmou todas as miñas expectativas.
    Se este é un xogo breve mais intenso, seguro que me presta. Eu, ás veces, estou a favor do rexogábel, sacar varias lecturas da mesma historia e pasalo ben de xeitos distintos.
    Xa veremos en que acaba.

  2. skaltum di:

    O termo rexogábel é moi impreciso, xa que unha vez que remates por primeira vez o xogo, a esencia xa está emitida e a segunda vez o único que poden variar son diferentes variantes, vese moi ben no vídeo cando a protagonista da primeira vez escapa sen que a vexan e na segunda é detectada, pero o final sempre vai ser o mesmo,escapar na moto. Con isto non quere didcir que non me guste esta proposta, da posibilidade de varias opcións para chegar a un fin, pero que non nos digan que cada vez que o xoguemos será diferente ,porque simplemnte, non é certo.

Deixar un comentaio a O pastor eléctrico