Así aparecía en gamervisión, e non pensedes que me alegro deste feito, todo o contrario. Estou canso de ver enormes bazofias no cinema baseados en videoxogos, para que me veñen certificando que segue en pé esta nova película.
Xa fai máis dun ano que se viña falando deste feito, pero tiña a mínima posibilidade de que só fose un rumor, que se tratase dunha simple estratexia de márketing para o videoxogo ( cousa que tampouco aprobo), pero todas as miñas insignificantes esperanzas quedaron truncadas.
Chris Morgan, guionista do proxecto comentou nuha entrevista:
“Creouse un borrador e estivemos falando sobre el e presupostándoo. Ten moi boa pinta”

Como todos, unha das maiores preocupacións é determinar o coste da película:

“Unha das cousas das que falamos é do presuposto da película e de como de grande e espectacular será. O meu argumento é que, de acordo ao material existente, o xogo e os escenarios, dado o feito de que hai que representar un mundo que foi tomado polos Locust, é que ten que ser grande”


Non ten que ser grande, ten que ser inmenso se queren chegar á calidade do xogo, ten que ser unha película dura, intentando achegala á realidade o máximo posíbel, ten que ser sanguinaria, ten que ter acción espectacular constante e o mesmo tempo un argumento que incluso nos faga soltar algunha bágoa ( xóguese Gears of War 2), ten que ser algo… que non conseguirán facer.

Sobre o autor:

@Skaltum | Ver as entradas publicadas por Skaltum »

«A NES mudoume a vida. Descubrín sagas que motivarían a miña existencia e xogos que modificarían a miña forma de pensar. Pouco despois chegou a Game Boy e somerxeume aínda máis neste mundo do que xa non fun capaz de saír. Cantos adxectivos existen para describir unha boa experiencia cos videoxogos? Innumerábeis. Pero sei que uns cantos píxeles mudaron a miña personalidade. Só vos podo dar un consello: Cando poidades tomade un bo caldo de píxeles.»

Deixar un comentario