NBA 2K14 (PC)

Por: Xoves, 9 de Xaneiro de 2014

2013-12-16_00001

O basquetbol non é doado.

Con dita frase LeBron James, a maior estrela da constelación NBA actual, avísanos do que nos espera no xogo que imos empezar nada máis arrancalo.

Esta nova versión, a derradeira da xa lexendaria franquicia de 2K Sports, gañadora de innumerables recoñecementos e capaz incluso de que ata unha empresa tan poderosa como EA decidira fai uns anos non publicar o seu simulador deportivo de basquetbol, a franquicia NBA Live, ate a imposibilidade de que fora unha competencia aceptábel para o xogo de 2K, feito que se repetiu durante case media xeración da PS3 e Xbox 360, e, polo que semella, resultando nunha nova diferenza brutal na nova xeración a favor do NBA 2K que non anticipa nada bo para a franquicia de EA.

Neste análise ímonos centrar na versión para PC do xogo, que, en teoría, correspóndese cas versións para PS3 e Xbox 360, sendo, falando de novo teóricamente, inferiores ás versións para PS4 e Xbox One.

Xogabilidade e apartado técnico

2013-12-17_00009

Atopámonos cun xogo continuista co que ven sendo en anos anteriores, algo que xa podemos notar nos primeiros intres nos que empezamos a xogar. Os xogadores teñen un peso máis acertado que en edicións anteriores, xa non se ven con tanta facilidade eses movementos dos homes grandes dignos do base máis áxil da liga e o seu peso está ben representado ó realizar movementos no poste, seguen a parecer demasiado lixeiros nalgúns momentos, sobre todo cando están a correr á contra, sendo capaces de realizar quebros propios dun xogador de 1,80 en lugar dun de 2,10.

As físicas do xogo, se exceptuamos esa sensazón de lixereza en momentos puntuais, segue a liña da saga, é dicir, unhas físicas dos xogadores entre eles moi boas, así coma unha axilidade nos movementos no poste máis realistas que en anteriores entregas. Ó mesmo tempo a pelota ten unhas físicas sobresaíntes, cunha sensazón de peso moi lograda e cos efectos e imprevisibilidade típicos da saga cando rebota contra o aro.

Unha vez máis, 2K logrou crear o peso que ten unha estrela nun equipo, de modo que sexa imposíbel gañar o campeonato sen unha delas no noso equipo, do mesmo modo que tamén recreouse acertadamente o dito popular de “o ataque gaña partidos, pero a defensa gaña campeonatos”, o cal é máis que certo neste xogo, podes ter o mellor ataque do campeonato, pero se non tes unha boa defensa vas sudar moito para gañar o campeonato, do mesmo modo que se tes a mellor defensa, pero un ataque malo, vas tamén a sudar para lograr gañar. Ó igual que no resto de apartados, no equilibrio está a maxia deste xogo.

Este equilibrio ocúpanse de rompelo as habilidades persoais, que aportan características especiais ós xogadores que as teñan, habilidades que van dende non perder unha racha de tiro cando o entrenador rival pide un tempo morto ata ser un especialista en anotar nos momentos decisivos ou lograr evitar con maior facilidade os bloqueos rivais para non deixar respirar ó rival ou ser un xogador que resta enerxía ós rivais nos contactos na zona. Os xogadores poden ter varias destas cartas xuntas, sendo as estrelas as que lóxicamente teñen un maior número delas, pero moitos xogadores de segundo ou terceiro nivel poden dar un salto de calidade ó equipo moi grande se somos quen de sacar rendemento a estas cartas de habilidade. Por exemplo, se logramos obter un xogador que teña a habilidade de ser decisivo no último cuarto e ten a carta de rompenocellos, está claro a quen temos que pasar a bola para que se xogue a canastra decisiva nun partido apretado, aínda que sexa peor xogador que outro, xa que sabemos que é menos probable que erre o tiro decisivo, pero ademáis, é posíbel que o tiro o faga totalmente só, xa que grazas á carta de partenocellos, será quen de escapar da marca do rival, aínda que sexa mellor xogador. Pero do mesmo modo, existe outracarta de habilidade que anula as cartas de habilidade do rival co que o xogador está emparexado, co cal nese caso sería mellor optar por darlle o balón a un xogador mellor aínda que sen cartas de habilidade tan determinantes. Deste modo, estas cartas dan ó xogo unha profundidade táctica moito maior, xa que obrigan a coñecer tanto ós nosos xogadores coma os rivais contra os que estarán emparexados.

2013-12-16_00009

En canto á realización en conxunto do xogo, é tan destacada coma en edicións anteriores da saga, contando cada vez máis xogadores con movementos personalizados e animacións que calcan a realidade, do mesmo modo que cada vez son mais os xogadores que teñen a sua faciana representada no xogo. Os comentarios nesta edición de PC son en inglés, pero cun nivel de calidade moi alto, ó igual que a gran variedade de efectos ou cortinillas que ofrece o xogo, de modo que realmente se ten a impresión de estar vendo un partido real de NBA, e, por suposto, contando cas personalizacións especiais para os días remarcados do calendario NBA, coma o día de Haloween por exemplo. Tamén estarán presentes outros elementos xa clásicos da saga, tales coma as animacións dos xogadores que están nos banquillos, reaccionando ante o que ocorre no campo, as mascotas ou o feito de que cando unha canastra é dubidosa, os árbitros piden a revisión e deciden se é válida ou non. E fiádevos, poucas sensacións tan boas ides sentir nun videoxogo coma cando metes a canastra gañadora sobre o asubío final e os árbitros piden a revisión e a dan por boa.

Apartado para un xogador

2013-12-16_00007

En canto os modos de xogo para un xogador, están disponibles todos os modos clásicos da franquicia: Entrenamento, partido individual, playoff, tempada, práctica, NBA blacktop (para xogar partidos callexeiros), xunto co método estrela entre os clásicos, o modo Asociación, no que tomaremos o control do director xeral dun equipo para facernos cargo dos diferentes aspectos dunha franquincia NBA e tratar de lograr a nosa dinastía, tanto tralas mesas de negociacións coma no terreo de xogo.

Aparte deste modo, temos outro dos métodos máis empregados polos xogadores, coma é o modo “Miña carreira”, no que tomaremos o control dun único xogador dende antes de que entre na NBA e teremos coma obxectivo levalo ata o salón da fama.

2013-12-16_00010

Como gran novidade desta entrega da saga, atopámonos co modo “LeBron: camiño á grandeza”, no que teremos o control de LeBron James ó longo de 7 tempadas en dous camiños que poderemos elexir: ou ben continuar no seu equipo actual, os Miami Heat, e tratar de lograr que sexa unha das grandes dinastías da historia NBA ou ben deixar este equipo e continuar o noso percorrido pola NBA ó longo de diferentes equipos, tentando gañar o maior número de aneis posíbel. É algo salientable que no primeiro caso, en caso de elexir continuar nos Miami Heat, este modo de xogo terá unha duración de 7 partidos, un por cada unha das tempadas que xogaremos, mentras que no caso de elexir deixar o equipo, enfrontarémonos a un total de 30 partidos.

Apartado multixogador

No apartado multixogador atopámonos cos clásicos modos en calquera xogo deportivo: partido individual, partido por equipos, partido personalizado e a xoia da corona, a asociación online, na que pódese dirixir un equipo do mesmo modo que se fai no modo asociación de un xogador, pero contra outras persoas en lugares de contra a máquina.

En caso de xogar multixogador no mesmo equipo, teremos a nosa disposición aparte dos equipos da NBA, ós equipos da Euroliga, un total de 14 equipos, o que permitirá xogar enfrentamentos entre os mellores equipos do vello continente e os equipos NBA. Aparte disto, un ano máis, 2K proporciona o sistema de actualización inmediata dos equipos, de modo que o que lles ocorra ós xogadores na vida real terá repercusión nos nosos equipos.

Séguese botando de menos nesta versión de PC o modo “The crew”, que, dun modo similar o que fai FIFA cos “Clubes pro”, permítenos xogar facendo equipo cos nosos amigos e utilizando os nosos xogadores personais.

Conclusións

2013-12-17_00001

Un ano máis, 2K volveuno lograr, creou o que seguramente sexa o xogo deportivo máis redondo do ano, do mesmo modo que arrasou á competencia e incluso fixo que tiveran que pedir desculpas ante a diferenza de nivel entre os xogos, polo menos na versión para a nova xeración de consolas. En PC seguramente sexa tamén o mellor xogo deportivo do ano, do mesmo modo que o leva sendo uns cantos anos, e o que únicamente a maior afición polo balonpé no vello continente priva de certo recoñecemento para o gran público.

En resumo, un ano máis un xogo sobresaínte, cos únicos manchóns da falta do modo “The crew” nesta versión PC (e calquera que o probara en anteriores entregas pode falar acerca do divertimento que produce), a falta de dobraxe a outro idioma que non sexa o inglés e a excesiva lixereza dos homes grandes nos contraataques.

PUNTUACIÓN
  • GRÁFICOS:
    8.5
  • SON:
    9.5
  • XOGABILIDADE:
    10
  • DIVERSIÓN:
    10
  • MULTIXOGADOR:
    7.5

  • FINAL:
    9.1
NOTAS DOS USUARIOS

Ningún usuario opinou aínda sobre este videoxogo.

Podes ser o primeiro en facelo.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

  • 0

Sobre o autor:

nach | Ver as entradas publicadas por nach »

«Ainda recordo a primeira vez que probei un videoxogo no primeiro pc que entrou na miña casa, aquel 286 con chave para acender e o lexendario botón "Turbo". Moitas horas da miña vida perdín naquel xogo chamado LHX, despois virían moitos máis, virían novos pcs, o Ignition, os Half Life, o Diablo 2, os PES, os CoD ou os Age of Empires, pero aquel LHX abriume os ollos e deixoume claro que eu quería traballar niso cando fora maior, e niso ando, tentándoo.»

Deixar un comentario