Escoita con atención

Por: Domingo, 18 de Novembro de 2012

Por todos é ben sabido que os temas musicais en 8 e 16 bits eran en moitas ocasións composicións complexas que ven poderían ser asinadas polo mesmiño Mozart. E sen esaxerar, por grandes compositores do noso tempo. O que está claro é que estas pezas das que falo non son as típicas melodías para “pasa-lo grolo” por parte dos programadores que ben poderían darse tendo en conta o apartado visual dos xogos da época, que era primario e baixo recursos de hardware limitados. A diferenza entre os gráficos e o son era, nos mellores casos, como o do día e a noite. O malo é que esta calidade musical pasaba desapercibida ou máis ben menosprezada. Sen ir máis lonxe, aos mandos dunha NES levando a Mario polo mundo dos cogomelos, escoitabamos unha doce e harmoniosa musiquiña que acompañaba os brincos e as carreiras do fontaneiro pero que quizais non era ben comprendida en toda a súa magnitude, asemellando, se non lle prestabamos atención dabondo, sons “tintineantes” un detrás doutro sen moita complicación. E tampouco é cousa de criticar ao xogador por iso, pero si que merece que deamos outra oportunidade ao concepto que quero transmitir e vexamos un exemplo práctico. Nesta ocasión, preséntovos un vídeo no que un seguidor dos xogos clásicos  interpreta ao teclado as músicas do xogo Ice Climber, un clásico entre clásicos para a NES de Nintendo. Non o tentedes na casa a non ser que dispoñades de horas e horas para ensaiar.

 

Sobre o autor:

@darkinferno1981 | Ver as entradas publicadas por darkinferno1981 »

«Dende pequeno había ordenador na casa, un Spectrum 48K, polo que o meu destino estaba marcado: ía xogar con estes aparellos de luz e cor moito tempo. A paixón polos videoxogos remataron de asentala en min as consolas domésticas, principalmente as do fontaneiro nipoitaloamericano, sendo hoxe en día estes trebellos de 8 e 16 bits os que me segen a facer pasalo ben. Son un tipexo retro; onde hai pixel, hai alegría.»

Deixar un comentario